Aktuální verze Clevero

Největší změna v Google Analytics i struktury Clevera - co přináší následující verze

mouse
v18
v17
v16
v15
v14
v13
v12
v11
v10

 

Vážení a milí eshopaři,

 

děkujeme za Vaši projevenou podporu a důvěru, že společně budujeme stále nové příběhy a putujeme za lepšími čísly a výsledky. Je vás stále více a za to jsme velmi rádi! Máme tady polovinu listopadu a to pro nás znamená novou promakanější verzi Clevero 18.

Jak můžete získat nejnovější verzi Clevero? V případě, že Váš systém neobsahuje individuální funkce, které jsme pro Vás připravili na míru, dostáváte jej zdarma. V případě, že jsme pro Vás individuální funkce připravovali, neváhejte kontaktovat Vašeho obchodníka, který s Vámi probere možnosti upgradu na nejnovější verzi. 

Klienti se servisní smlouvou se mohou těšit na pravidelné aktualizace a upgrady 2x ročně zcela zdarma.

Protože neustále inovujeme a přizpůsobujeme se potřebám a přáním trhu, připravili jsme si pro Vás nyní více novinek se zaměřením na integrace, které po nás žádáte čím dál častěji. Konkrétně bychom rádi zmínili možnost platební metody přes Home Credit, podporu externích dopravců Zásilkovny, vylepšení propojení účetního systému Money S3 s e-shopem. Dále nemůžeme opomenout zlepšení vyhledávání přes naše fulltextový vyhledávač ElasticSearch nebo např. možnost zobrazení nejprodávanějších produktů na domovské stránce. Pojďme si nyní všechny novinky popsat a vysvětlit detailněji.

 

Platební metoda Home Credit

Na základě vašich četných poptávek na Home Credit jsme pro vás připravili možnost integrace plateb na splátky přes Home Credit taky na e-shopy Clevera. Pro vás - e-shopaře - to má hned několik výhod.

Zvýšení prodeje - díky splátkovému prodeji nepřijdete o možné zákazníky, kteří na dražší sortiment nemají peníze ihned, půjdete tak svým zákazníkům naproti a dopřejete jim si užít zakoupený produkt i při platbě na několik částí

Méně potíží - díky propracované integraci nemusíte řešit žádné sáhodlouhé vypisování žádosti o potvrzení nákupu na splátky a zasílání Home Creditu, integrace to udělá za vás mnohem rychleji

Rychlé a snadné schválení - Home Credit nabízí rychlý a snadný proces schválení úvěru, což zákazníkům umožňuje okamžitě nakupovat


 

Při nákupu dokážeme uvést informaci o možnosti platby na splátky již v detailu produktu, kde lze jedním kliknutím spočítat, jaké možnosti vaši zákazníky budou při splátkách mít a kolik budou platit.

Pokud si to však zákazník nespočítá přes kalkulačku Home Creditu před nákupním košíkem, tak ještě stále může vybrat platbu na splátky v košíku viz ukázka níže.

 

 

Integraci zvládneme za vás, ale nutno podotknout, že na podmínkách spolupráce se musíte domluvit individuálně vy sami s Home Creditem. Poté je již práce na nás.

 

Podpora externích dopravců Zásilkovny

Zásilkovna se snaží, stejně jako my, neustále inovovat a zlepšovat kvalitu svých služeb. Od naší poslední aktualizace změnila Zásilkovna API k lepšímu. A tak jsme mohli přepracovat napojení, aby jej v našem chytrém řešení Clevero využívala na plné obrátky. 

 

Kromě interně nasmlouvaných výdejních míst, na jaká jsou zákazníci pod hlavičkou Zásilkovny, potažmo Packety, zvyklí, nyní spolupracují i s externími dopravci. Je to reakce hlavně na e-shopy prodávající do zahraničí, ale tento trend se nezadržitelně blíží i k nám do ČR. V Cleveru se to projevuje tak, že lze tato externí místa vybrat přímo ve widgetu. 

 


 

Jako novinku bychom chtěli ještě zmínit, že propojení je nyní natolik propracované, že lze widget nastavit tak, aby se zobrazovala pouze výdejní místa v určitých zemích.

 

Integrace Money S3

Abychom vám usnadnili jedno z dalších nejčastěji požadovaných napojení, připravili jsme si pro vás aktualizaci integrace na účetní systém Money S3. Nejčastěji je tato integrace využívána pro účely importu produktů, exportu objednávek a skladu. Ale systém s sebou nese pro e-shopaře mnoho dalších přínosů, které ulehčí práci e-shopaře, a co hlavně - práci zjednoduší a pomůže v automatizaci. Připravili jsme si pro vás výčet největších výhod tohoto napojení:

 

Úspora času - automatické přenášení informací mezi e-shopem a účetním systémem šetří čas, který by byl jinak věnován manuálnímu zadávání dat

 

Přesnost dat - eliminuje se riziko chybných záznamů při přepisování údajů, zvyšuje se tím přesnost a spolehlivost vašich finančních záznamů

 

Aktualizace v reálném čase - jakmile je transakce dokončena na e-shopu, tak informace jsou okamžitě aktualizovány taky v Money S3

 

Lehká kontrola a reporty - Money S3 umožňuje snadnou kontrolu a generování reportů, což může pomoci při rozhodování a plánování

 

 

Vyhledávání ElasticSearch / Luigi´s Box

To, že náš fulltextový vyhledávač pomáhá efektivně navyšovat tržby našim e-shopařům, není žádná novinka. Nicméně abychom ani v této oblasti nezůstali stát na místě, tak jsme si v rámci upgradu Clevera na verzi 18 připravili refaktoring vyhledávání tak, aby šlo nyní mezi našim vyhledávačem ElasticSearch a mezi vyhledávačem Luigi´s Box efektivně přepínat k ještě lepším výsledkům vyhledávání za účelem navýšení tržeb.

 

K tomuto řešení je vždy ze začátku potřeba zásah ze strany programátora, ale pro ty, kdo v tuto chvíli ještě náš ElasticSearch nevyužívají, již včera bylo pozdě a určitě bychom doporučili vyhledávač používat. Dle našich údajů se klientům, kteří si nechali ElasticSearch na e-shop integrovat, se tržby meziročně zvýšili o více než 10 %, nemluvě o uživatelsky příjemnějším zážitku a dojmu z e-shopu.

 

Doporučujeme pro všechny klienty, nejvíce však pro ty, kteří mají na svém e-shopu 1 000 a více produktů.

 

 

Nejprodávanější produkty

Připravili jsme si pro vás novinku za účelem zvýšení tržeb - nyní bude možné zobrazovat na domovské stránce vaše nejprodávanější produkty. Tyto produkty se budou automaticky doplňovat a aktualizovat dle reálných dat z e-shopu. Často jsou na e-shopech produkty, které jsou na odbyt nejvíce a tvoří většinu obratu. My jsme šli vašim přáním opět naproti a vytvořili jsme tuto sekci. Vypadá jako sekce “doporučené produkty”, nicméně zde je novinka, že se produkty budou generovat automaticky dle uskutečněných objednávek. 

 

 

Získejte z vašeho e-shopu maximum. Navrhneme, jak to udělat!

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

 

Vážení a milí eshopaři,

 

děkujeme za Vaši projevenou podporu a důvěru, že společně budujeme stále nové příběhy a putujeme za lepšími čísly a výsledky. Je vás stále více a za to jsme velmi rádi! Máme tady začátek srpna a to pro nás znamená novou promakanější verzi Clevero 17.

Jak můžete získat nejnovější verzi Clevero? V případě, že Váš systém neobsahuje individuální funkce, které jsme pro Vás připravili na míru, dostáváte jej zdarma. V případě, že jsme pro Vás individuální funkce připravovali, neváhejte kontaktovat Vašeho obchodníka, který s Vámi probere možnosti upgradu na nejnovější verzi. 

Klienti se servisní smlouvou se mohou těšit na pravidelné aktualizace a upgrady 2x ročně zcela zdarma.

Protože neustále inovujeme a přizpůsobujeme se potřebám a přáním trhu, připravili jsme si pro Vás nyní modernější a uživatelsky přijatelnější vzhled a strukturu určitých modulů v administraci. Také jsme se posunuli, co se týče upgradu programovacího jazyku na PHP 8.2. Přičemž to nejdůležitější, co je potřeba zmínit, je nasazení a implementace datové vrstvy pro měření tržeb pro účely Google Analytics 4, které jsou platné od 1.7. a ty dosavadní Universal Analytics postupně úplně zaniknou.

 

Struktura modulů v Cleveru a UX

Jedná se o kompletní přepracování levého menu viz aktuální podoba viz screen níže. Zrušili jsme možnost rozkliknutí menu, kdy jsme na základě vaší zpětné vazby vytvořili zcela nové prostředí v administraci, kdy se po kliknutí na jednotlivé kategorie zobrazí tzv. dlaždice a podmenu. Výsledkem je zapracování vaší zpětné vazby pro účely větší uživatelské spokojenosti a přehlednosti.

 

 

Pro lepší pochopení - jako dlaždice chápeme obdélníkové kostky s oranžovým pruhem - objednávky, zásilky, pokladna, reklamace - viz screen níže. Aktuálně mají tyto dlaždice odkaz do nastavení jednotlivých kategorií.

Níže přikládáme screen stránky z administrace Přehled funkcí, kde jsou pro lepší představu vyobrazeny dlaždice všech modulů.

 

Zpřehlednění modulu zprávy

Zprávy v aktuální verzi Clevera jsou seskupeny dle společného vlákna. V náhledu viz screen níže jsou zprávy seřazeny od nejnovějších po ty nejhistoričtější. 

Vlákna dávají smysl zejména v kombinaci s implementací novinky, kterou zatím nikdo nepoužívá a to možností napojit chytrý systém Clevero na mailový účet přes IMAP. Co si lze pod tím reálně představit? Clevero se díky této implementaci dokáže chovat jako “chat”, ve kterém lze pohodlně přímo odpovídat na jednotlivé zprávy. Konkrétně - koncový zákazník může odpovědět na email a naše chytré řešení Clevero ho přiřadí do správného vlákna a vytvoří jednoduché chatovací prostředí, kde lze mnohem rychleji a flexibilněji komunikovat zákazníkovy požadavky.

 

 

Upgrade jádra na PHP 8.2

Abychom Vám mohli poskytnout ten nejšpičkovější servis, musíme být na nejnovějších technologiích. Z toho důvodu jsme aktualizovali kód, aby byl kompatibilní s programovacím jazykem zvaným PHP 8.2, což je nejaktuálnější verze, která poskytuje maximum možností.

 

 

Google Analytics 4

Pro připomenutí - nová verze analytického nástroje Google Analytics 4, zkráceně též GA4, je platná od 1.7. a k tomuto dni stará verze - Universal Analytics postupně přestává měřit. Tento nástroj slouží pro účely měření a vyhodnocování marketingových metrik od A do Z, které slouží pro správné vyhodnocení kampaní a nastolení dalších postupů a strategií pro úspěch ve Vašem podnikání. Pokud tedy nechcete přijít o měření a ještě nové GA4 nemáte implementovány a nasazeny, je nutné nový typ GA4 správně nastavit. Máme však pro Vás dobrou zprávu - vše jsme schopni zařídit za Vás a Vy se tak nemusíte o nic starat. 

 

Získejte z vašeho e-shopu maximum. Navrhneme, jak to udělat!

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

 

Vážení a milí e-shopaři,

 

děkujeme za Vaši projevenou podporu a důvěru, že společně budujeme stále nové příběhy a putujeme za lepšími čísly a výsledky. Je vás stále více a za to jsme velmi rádi! Rádi bychom vás informovali o nové verzi 16.0, kterou jsme si pro vás na základě vašich zpětných vazeb připravili.

Co na vás v nové vylepšené verzi čeká a na co se může těšit? Konkrétně jsme si pro vás připravili hned 5 hlavních novinek, ve výčtu - integraci Ecomailu, promosekce, jazykové mutace, českou administraci pro zahraniční e-shopy, integraci PPL Parcel Shopu pro Slovenskou republiku .Pojďme se nyní podívat níže, co jednotlivé novinky znamenají.

 

INTEGRACE ECOMAILU

Ecomail nabízí nespočet možností pro efektivní práci se základnou svých zákazníků v rámci email marketingu, nicméně největší výhoda spočívá v automatizaci (ať už v rámci uvítacích kampaní, opuštěného košíku, svátků a narozenin nebo např. reaktivačních kampaní). V nákladovosti patří tato forma marketingové komunikace na první příčku (nejnižší náklady) a dopady jsou mnohdy až k neuvěření. Přesto se však občas setkáváme s projekty, kde se s touto formou komunikace nepracuje dostatečně a to je velká škoda. Pokud byste si s email marketingem nevěděli rady, velmi rádi vám s tím pomůžeme v rámci marketingové spolupráce a společně budeme budovat brand, navyšovat tržby z prodeje a rozvíjet vaše podnikání.

 

                                                                                    

PROMOSEKCE

Cílem této funkce je umožnit flexibilní křížovou propagaci obsahu e-shopu se zachováním aktuálností. Co to znamená? Dnes se např. vytvoří landing page, do které se dají odkazy na konkrétní produkty, ale po nějaké době je to již kontraproduktivní, protože se po čase příslušné produkty přestanou vyrábět nebo již trvale nejsou skladem. Nyní máme lepší řešení v této podobě: na landing page s názvem např. "české potraviny vždy čerstvé" budou odkazy na kategorie s přednastavenými filtry "český produkt" = "ano" a zatržítkem "skladem" a tím bude obsah vždy aktuální.

 

 

JAZYKOVÉ MUTACE

V rámci této novinky lze mít v jedné administraci e-shopu několik jazykových mutací - konkrétně jsme přidali možnost slovenské, polské, německé a španělské mutace. Když tedy máte nebo budete mít e-shopy na více trzích, na různých doménách, v cizích jazycích, není třeba mít pro každý e-shop administraci zvlášť, ale lze to mít přehledně v jedné souhrnné, kde budou všechny údaje a data pohromadě.

 

ČESKÁ ADMINISTRACE PRO ZAHRANIČNÍ E-SHOPY

Pokud je hlavní náplň vašeho podnikání v zahraničí, máte e-shop v cizím jazyku, ale potřebujete mít administraci v češtině, tak to je pro nás hračka.

 

 

INTEGRACE PPL PARCEL SHOP SK

V návaznosti na zvyšující se poptávku z vaší strany jsme do aktuální verze přidali možnost napojení na PPL Parcel Shop také na území slovenského trhu. Pokud chcete expandovat na slovenský trh nebo již na tomto trhu podnikáte, je toto ideální případ toho, jak se přiblížit spokojenosti svých slovenských zákazníků. Protože stále platí trend, že se výdejní místa v rámci doručení zásilek využívají čím dál víc. 

 

 

Získejte z vašeho e-shopu maximum. Navrhneme, jak to udělat!

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

 

Vážení a milí e-shopaři,

 

děkujeme za Vaši projevenou podporu a důvěru, že společně budujeme stále nové příběhy a putujeme za lepšími čísly a výsledky. Je vás stále více a za to jsme velmi rádi! Rádi bychom vás informovali o nové verzi 15.0, kterou jsme si pro vás na základě vašich zpětných vazeb připravili.

Co na vás v nové vylepšené verzi čeká a na co se může těšit? Konkrétně jsme si pro vás připravili hned 8 hlavních novinek, ve výčtu - úprava marketingových kódů, o něco vylepšená CAPTCHA, redakční systém pro modul “stránky”, verzování záznamů aktualit, propojení variant z produktů při importu z Pohody, vylepšení UX modulu “nastavení”, modul “navigace” - výhody v praxi, zpracování osobních údajů. Pojďme se nyní podívat níže, co jednotlivé novinky znamenají.

 

ÚPRAVA MARKETINGOVÝCH KÓDŮ

Nyní jsme schopni měřit i události, ke kterým dojde bez vykreslení celé stránky. Například manipulace s produkty v košíku, ke které dochází přes AJAX, nebo registrace k odběru newsletteru. Díky těmto úpravám budete schopni ještě lépe analyzovat sledované metriky a upravit tak svou marketingovou strategii k co nejlepším výsledkům. Obohatili jsme také informace zasílané o produktech do Google Tag Manageru o jejich kategorii. Do Google Tag Manageru jsme navíc přidali měření prokliků slideru na domovské stránce.

 

 

O NĚCO VYLEPŠENÁ CAPTCHA

Se spamy se téměř rozhtrl pytel, proto jsme museli zakročit a vylepšit způsob zabezpečení/ověření při odesílání formulářů či napsání recenze. Nasazuje tímto Google reCaptchu. Návštěvník e-shopu v důsledku nepozná rozdíl.

 

 

REDAKČNÍ SYSTÉM PRO MODUL STRÁNKY

Nová příplatková funkce, která je vhodná pro administrátorské týmy spravující velké množství obsahu. Poskytuje zejména řízení přístupových práv, proces schvalování, historii a navíc - je rozšířitelný. 

 

 

VERZOVÁNÍ ZÁZNAMŮ AKTUALIT

Díky této nové příplatkové funkci bude možné prohlédnout jednotlivé verze - je to taková jednodušší alternativa k redakčnímu systému. Dostupná bude i jako individuální implementace pro další jednodušší moduly, včetně individuálních modulů klienta.

 

 

PROPOJENÍ VARIANT Z PRODUKTŮ PŘI IMPORTU Z POHODY

Tato novinka představuje možnost nasazení variant z produktů na e-shop pomocí jednoduchého importu přímo z Pohody. Nemusíte tak již nyní složitě vyplňovat a nastavovat varianty, které chcete nabízet, nicméně lze to nyní velmi snadně a jednoduše pomocí importu. Vzhled varianty na e-shopu poté může vypadat např. takto viz screen níže.

 

 

VYLEPŠENÍ UX MODULU NASTAVENÍ

Do nastavení jsme přidali “rozcestník” modulů a k tomu filtrující vyhledávání podle názvu, takže pro vás nyní bude administrace ještě přehlednější. Všechny modulu jsou nyní na jednom místě a příjemně na očích, ale i přesto, že byste něco nemohli najít, tak to za vás vyřeší zmiňovaný vyhledaváč.

 

 

MODUL NAVIGACE - VÝHODY V PRAXI

Zakomponovali jsme pár souvisejících UX změn a vytvořili první praktické využití mít více administrovaných navigací - což pocítí zejména ti e-shopaři, kteří si rádi hrají s nejrůznějšími vymoženostmi a upravují si dle svých představ administraci na míru.

 

 

ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

V návaznosti na nové legislativní požadavky jsme upravili zpracování osobních údajů. Specifikum e-shopu: při objednání se zaznamená prodloužení souhlasu se zpracováním osobních údajů registrovaného zákazníka (v případě souhlasu). Novinka se týká také nových souhlasů se zpracováním identifikace pomocí cookies. Včetně správy textů ke cookies - nyní si můžete napsat vlastní účely zpracování osobních údajů.

 

 

Získejte z vašeho e-shopu maximum. Navrhneme, jak to udělat!

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

 

Vážení a milí e-shopaři,

 

děkujeme za Vaši projevenou podporu a důvěru, že společně budujeme stále nové příběhy a putujeme za lepšími čísly a výsledky. Je vás stále více a za to jsme velmi rádi! Rádi bychom vás informovali o nové verzi 14.0, kterou jsme si pro vás na základě vašich zpětných vazeb připravili.

Co na vás v nové vylepšené verzi čeká a na co se může těšit? Konkrétně jsme si pro vás připravili hned 8 hlavních novinek, ve výčtu - nové šablony frontendu, přenesená daňová povinnost, log problémů na dashboardu administrace, interní název doprav a plateb, Zásilkovna - hmotnost balíku a zobrazení chyb, varování a upozornění v průběhu objednávání, objemové slevy, slevy na částku. A to jsme ještě ani nestihli zmínit, že jsme na nejnovější verzi PHP verze 8. Pojďme se nyní podívat níže, co jednotlivé novinky znamenají.

 

NOVÉ ŠABLONY FRONTENDU

Zcela nové front-endové šablony jsme pro vás optimalizovali a ladili podle nejpřísnějších požadavků UX analýzy našeho marketingové oddělení. Důraz byl kladen hlavně na responzivu a funkčnost a použitelnost na mobilních zařízeních. Aby se e-shopy načítali ještě rychleji, tak jsme také pro tento účel modernizovali a redukovali kód.

 

 

PŘENESENÁ DAŇOVÁ POVINNOST

Naimplementovali jsme validaci daňové povinnosti pomocí VIED a validaci DIČ povolené země viz screen níže. Při vyplňování firemních údajů včetně IČ a DIČ nyní systém automaticky pozná (přenesenou) daňovou povinnost.

 

 

LOG PROBLÉMŮ NA DASHBOARDU ADMINISTRACE

Velmi populárním požadavkem klientů  - vás e-shopařů je automatizovaná integrace se systémy třetích stran. Nicméně však poté často řešíme na podpoře, byť drobnou, nepozornost v nastavování dat klientem. A bohužel se nám již také párkrát stalo, že to klient sám hlásil jako reklamaci, byť si to způsobil sám vlastní chybou. Nyní však máme řešení, jak tomu předejít, v podobě logu problémů na dashboardu. Když systém zaznamená nějakou chybu v implementaci na třetí stranu, informuje o tom na hlavním dashboardu.

 

 

INTERNÍ NÁZEV DOPRAV A PLATEB

Tuto novinku ocení zejména e-shopaři, kteří svým zákazníkům poskytují vícero doprav a nechtějí, aby se jim v administraci pletla nebo duplikovala - to již nyní bude vyřešeno tím, že si dopravu můžete ve své administraci upravit individuálně dle svých potřeb, přičemž na e-shopu se obsah nezmění. 

 

 

ZÁSILKOVNA - HMOTNOST BALÍKU A ZOBRAZENÍ CHYB

Zásilkovna nově po svých zákaznících požaduje dodatečné informace o balíku - konkrétně hmotnosti. Uvádí, že v budoucnu bude požadovat také rozměry zásilky (z důvodu umístění do Zásilkovna boxů), ale to je zatím otázka budoucnosti. Nyní je snadno editovatelná hmotnost u jakékoliv objednávky, přičemž když chce majitel e-shopu exportovat objednávku do Zásilkovny bez hmotnosti, tak ho to upozornění zobrazením chyby viz screen níže.

 

 

VAROVÁNÍ A UPOZORNĚNÍ V PRŮBĚHU OBJEDNÁVÁNÍ

Dříve bylo možné zobrazit zákazníkovi pouze validační hlášky v případě, kdy již nešlo v objednávkovém procesu pokračovat. Nyní přibývá možnost jej informovat či varovat, ale umožnit mu dokončit objednávku. První příklady jsou objemové slevy a varování o změně fakturační adresy (což je velmi důležité zejména pro B2B prodej).

 

 

OBJEMOVÉ SLEVY

Nový příplatkový modul řeší populární požadavek a poskytuje dobrý základ pro (časté) individuální úpravy. Nyní bude možné v administraci nastavit cenové podmínky pro objemové slevy. Vyplatí se zejména prodejcům se zaměřením na B2B trh.

 

 

SLEVY NA ČÁSTKU

Nyní lze za příplatek zakoupit rozšíření modulu “slevy na částku”, které řeší další velmi častý požadavek - a sice slevy na konkrétní fixní částku.

 

 

Získejte z vašeho e-shopu maximum. Navrhneme, jak to udělat!

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

 

Vážení a milí e-shopaři,

 

děkujeme za Vaši projevenou podporu a důvěru, že společně budujeme stále nové příběhy a putujeme za lepšími čísly a výsledky. Je vás stále více a za to jsme velmi rádi! Rádi bychom vás informovali o nové verzi 13.0, kterou jsme si pro vás na základě vašich zpětných vazeb připravili.

Co na vás v nové vylepšené verzi čeká a na co se může těšit? Konkrétně jsme si pro vás připravili hlavních 5 novinek, ve výčtu - nová platební brána PayPal, Abra FlexiBee, XML feedy: velký refaktoring, změna Google Merchant Center feedu, fulltextové vyhledávání adres dle RÚIAN. Pojďme se nyní podívat níže, co jednotlivé novinky znamenají.

 

NOVÁ PLATEBNÍ BRÁNA PAYPAL

Nastavení této novinky je stejné jako u ostatních, tedy přes technickou podporu. Je potřeba však nejprve zajistit u samotného PayPal podmínky spolupráce a zajistit si s nimi podmínky. Novinka s sebou přináší také zásadní rozšíření Balíkobotu - ten nyní podporuje dopravy s výdejními místy jako GLS ParcelShop. Nutno ještě zmínit, že při selhání nebo přerušení platby přes platební bránu se odešle zákazníkovi upomínka k zaplacení.

 

 

ABRA FLEXIBEE

Tento feature umožňuje jednoduchý a rychlý export objednávek přijatých do chytrého softwaru Abra FlexiBee.

 

 

XML FEEDY: VELKÝ REFAKTORING

Provedli jsme kompletní refaktoring generování feedů. Nyní lze snadněji dělat individuální úpravy. Nově lze vymýšlet speciality typu Heureka feed + individuální omezení produktů -> Mergado -> Favi. V exportech produktů lze nyní nastavit, jestli se mají exportovat pouze nadřazené produkty, varianty nebo obojí. Feedy lze také předgenerovávat - tím se zrychlí nahrávání do systémů třetích stran, které si rychle stáhnou pouze jeden soubor. Feedy půjde taky zabezpečit - v administraci v nastavení lze nastavit kód, který bude součástí URL. Bez tohoto kódu nebude feed viditelný.

 

 

ZMĚNA GOOGLE MERCHANT CENTER FEEDU

Google Merchant Center nyní umožňuje v jednom XML souboru posílat dopravu pro různé země. Pokud e-shop z jedné domény dopravuje do více zemí, je toto nyní propojeno s moduly “Země” a “Doprava”.

 

 

FULLTEXTOVÉ VYHLEDÁVÁNÍ ADRES DLE RÚIAN

Nově budete moct využívat fulltextové vyhledávání, které používá náš ElasticSearch - jedná se o příplatkovou funkci, která usnadní zákazníkům objednávkový proces a vám tak zvýší pravděpodobnost dokončení nákupu a následných tržeb.

 

 

Získejte z vašeho e-shopu maximum. Navrhneme, jak to udělat!

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

 

 

Vážení a milí e-shopaři,

 

děkujeme za Vaši projevenou podporu a důvěru, že společně budujeme stále nové příběhy a putujeme za lepšími čísly a výsledky. Je vás stále více a za to jsme velmi rádi! Rádi bychom vás informovali o nové verzi 12.0, kterou jsme si pro vás na základě vašich zpětných vazeb připravili.

Co na vás v nové vylepšené verzi čeká a na co se může těšit? Konkrétně jsme si pro vás připravili hlavních 6 novinek, ve výčtu - modul prodejny, modul kariéra, Heureka košík, dashboard, modul pro dynamické kontaktní formuláře, překladový modul. Pojďme se nyní podívat níže, co jednotlivé novinky znamenají.

 

MODUL PRODEJNY

Tato novinka umožňuje na e-shopu přidat konkrétní informace o pobočce nebo prodejně, obsahuje: název, telefon, otevírací dobu, adresu, GPS údaje, popis, obrázek, ocenění a výhody, které si samozřejmě vypíchnete vy sami.

Na e-shopu si zákazník potom může filtrovat libovolně dle adresy, názvy a typu prodejny. Lze k adrese přidat také Google mapu.

 


 

MODUL KARIÉRA

Pokud hledáte pomocnou sílu pro váš e-shop, tak je tento modul ideální přímo pro vás. Můžete zde zadat název nové pracovní příležitosti, pozice ve firmě, o kterou se jedná, mzdu, výhody a přidanou hodnotu dané pozice a firmu, pro kterou by potenciální uchazeč pracoval.

 

 

HEUREKA KOŠÍK

Tato novinka umožňuje zákazníkům nakoupit na e-shopu skrze rozhraní Heureky. Toto řešení poskytuje ideální propojení a interaktivní rozhraní Heureky na vašem e-shopu. Nepřijdete tak o zákazníky, kteří jsou zvyklí na Heureka rozhraní.

 

 

DASHBOARD

Vyslechli jsme vás a přidali jsme do administrace možnost editace vlastního dashboardu. Každému vyhovuje jiné rozložení modulů a jiný vzhled, proto jsme vám chtěli udělat administraci co nejpříjemnější. Níže si můžete prohlédnout výchozí rozložení pro nového uživatele.

 

 

MODUL PRO DYNAMICKÉ KONTAKTNÍ FORMULÁŘE

Zákazník si nyní dle tohoto modulu může specifikovat, jaké informace chce a vybere si v roletce “typ pole”. Tyto informace se následně sbírají v databázi a posílají zformátované na email majiteli e-shopu.

 

 

PŘEKLADOVÝ MODUL

Tato verze nabízí možnost editace veškerých textů uživatelem - až už jeho marketingovým oddělením nebo klientem samotným. Tento modul je takovým jednoduchým workflow pro vývojáře. Strojový překlad je prováděn pomocí Google Translator pro libovolnou jazykovou mutaci.

 

 

Získejte z vašeho e-shopu maximum. Navrhneme, jak to udělat!

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

 

 

Vážení a milí e-shopaři,

 

děkujeme za Vaši projevenou podporu a důvěru, že společně budujeme stále nové příběhy a putujeme za lepšími čísly a výsledky. Je vás stále více a za to jsme velmi rádi! Rádi bychom vás informovali o nové verzi 11.0, kterou jsme si pro vás na základě vašich zpětných vazeb připravili.

Co na vás v nové vylepšené verzi čeká a na co se může těšit? Konkrétně jsme si pro vás připravili hned 5 hlavních novinek, ve výčtu - redesign administrace pro mobily, optimalizace modulů pro sociální sítě, optimalizace meta descriptionů, prioritizace indexace, stabilita importu a exportu produktů. Pojďme se nyní podívat níže, co jednotlivé novinky znamenají.

 

REDESIGN ADMINISTRACE PRO MOBILY

Proběhl kompletní redesign administrátorského rozhraní s ohledem na UX poznatky našeho marketingového oddělení a na základě vašich připomínek. Zaměřili jsme se hlavně na ovládání napříč mobilními zařízeními, které je čím dál tím častější.

 

 

OPTIMALIZACE MODULŮ PRO SOCIÁLNÍ SÍTĚ

Aktualizovali jsme obsahové moduly pro správu obsahu pro sociální sítě. Nyní tak budete schopni vytvářet obsah pro své sociální sítě mnohem jednodušeji a rychleji.

 

 

OPTIMALIZACE META DESCRIPTION

V případě, že nebudete mít nastaveno defaultně jinak, tak díky této novince budete mít zoptimalizované automatické generování meta description z obsahu. Pokud tedy nebudete mít ručně nastavené meta title a meta description, tak se pro účely SEO tyto informace natáhnou z obsahu automaticky.

 

 

PRIORITIZACE INDEXACE

Díky systémovému generování sitemapy bude nyní možné nastavování priorit indexace. Toto nastavení bude umožňovat marketingovým specialistům nastavovat četnost procházení vybraných stránek vyhledávacím robotům.

 

 

STABILITA IMPORTU A EXPORTU PRODUKTŮ

Občas se setkáváme s dotazy a prosbami klientů, že dojde, ať už z jakéhokoliv důvodu, k neúspěšnému importu či exportu produktů se zprávou, že vstupní data obsahují neočekávané parametry. To jsme nyní ošetřili větší stabilitou, takže by tyto problémy měly být již minulostí.

 

 

Získejte z vašeho e-shopu maximum. Navrhneme, jak to udělat!

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

 

Vážení a milí e-shopaři,

 

děkujeme za Vaši projevenou podporu a důvěru, že společně budujeme stále nové příběhy a putujeme za lepšími čísly a výsledky. Je vás stále více a za to jsme velmi rádi! Rádi bychom vás informovali o nové verzi 10.0, kterou jsme si pro vás na základě vašich zpětných vazeb připravili.

Co na vás v nové vylepšené verzi čeká a na co se může těšit? Konkrétně jsme si pro vás připravili hned 6 hlavních novinek, ve výčtu - reimplementace datové vrstvy, Facebook pixel, EET pokladna, obecný konfigurátor jídel, integrace OrderLord, komprese obrázků. Pojďme se nyní podívat níže, co jednotlivé novinky znamenají. 

 

REIMPLEMENTACE DATOVÉ VRSTVY

Tato reimplementace datové vrstvy vycházela z feedbacku našich marketingových specialistů, abychom vám ulehčili práci při tvorbě optimalizace pro vyhledávače, která je nesmírně důležitá pro vaše výsledky v bezplatném organickém vyhledávání. 

 

 

FACEBOOK PIXEL

Abyste mohli sledovat všechny události na webu a aby docházelo ke správnému propisování těchto “eventů” do Facebooku a jeho Business Manageru, tak je potřeba mít e-shop propojený s Facebookem přes tzv. pixel. Nyní jsme se zaměřili na optimalizaci implementace Facebook pixelu v administraci s důrazem na efektivní správu s cílem umožnit uživatelům sledovat událost typu návštěvy na webu, přidání zboží do košíku, nákup a další.

 

 

EET POKLADNA

Vytvořili jsme nový modul EET pokladna, který umožňuje oddělené zadávání rychlých objednávek bez nutnosti využívat veřejnou část e-shopu s důrazem na použití v tabletu. Tento modul umožňuje nahradit externí pokladnu na kamenné prodejně. Součástí modulu je integrace EET účtenek s možnosti jejich generování a volbou propojení s kategoriemi produktů, s možností výběru dopravy a platby. Systém umožňuje detekování již dříve registrovaného zákazníka (pro získání dat o zákazníkovi z věrnostního systému).

 

 

OBECNÝ KONFIGURÁTOR JÍDEL

Díky vzrůstajícím požadavkům jsme připravili obecný konfigurátor zaměřený na výběr jídla. Vhodný je zejména pro majitele restaurací nebo např. pizzerie, kde si lze nyní jednoduše pomocí konfigurátoru zvolit pokrm dle vlastního uvážení a preferencí.

 

 

INTEGRACE ORDERLORD

V návaznosti na předchozí bod jsme nyní připravili možnost odesílání dat o objednávkách do systému OrderLord včetně zpětného získávání dat o jejich následném doručení. Ideální pro všechny, kteří chtějí mít maximální přehled o svých objednávkách.

 

 

KOMPRESE OBRÁZKŮ

Abychom zajistili ještě rychlejší průchod e-shopem, tak jsme se nyní zaměřili na jednu z oblastí, která rychlost rovněž ovlivňuje - a sice na velikosti a kompresi obrázků a fotek.

 

 

Získejte z vašeho e-shopu maximum. Navrhneme, jak to udělat!

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

Ing. Petr Jurčík
Account Manager:
Ing. Petr Jurčík
petr.jurcik@poski.com +420 730 156 654
Nahoru