Konfigurátor rozšířený o výběr surovin
Napojení na Dáme jídlo
Napojení na OrderLord
Jaký byl náš cíl?
- Responzivní desing pro mobily a tablety
- Automatický tisk účtenek pokladnou
- Web připravený na budoucí úpravy pro potřeby franšízingu
- Věrnostní bodový systém
- Konfigurátor pro volbu doplňkových ingrediencí
- Napojení na rozvozový systém a další systémy
Kolik bylo na projekt času a jak jsme postupovali?
Čeho jsme dosáhli?
S čím jsme klientovi pomohli?
Budou si moci zákazníci přidat ingredience navíc?
Vytvořili jsme moderní konfigurátor přidaných ingrediencí, díky kterému si mohou zákazníci navolit individuální přísady nejen na pizze, a objednat tak velmi jednoduše přesně to, co chtějí.
V administraci webu lze vytvářet přehledné skupiny ingrediencí a přímo do nich řadit ingredience, které tak lze jednoduše využívat například v konfigurátoru pizzy, burgeru, těstovin a dalších jídel.
Je možné automatizovat a zrychlit tisk účtenek?
Implementovali jsme funkci, díky které se pizzerii tisknou automaticky účtenky na pokladně přímo v kuchyni přesně dle objednávek.
Tisk účtenek probíhá zcela automaticky, účtenka obsahuje vše potřebné pro kuchaře, kurýry i zákazníky.
Potřebujeme napojit systémy pro rozvozce a pokladnu, půjde to?
Realizovali jsme napojení na systémy třetích stran, například na systém OrderLord, který pomáhá s managementem objednávek kurýrům. Do systému odesíláme informace o objednávce, v OrderLord si objednávku zpracují rozvozci. Po jejím zpracování pak dále e-shop rozesílá notifikační e-maily a SMS zprávy klientům. Tyto e-maily a zprávy lze upravovat přímo v administraci e-shopu.
V budoucnu je plánováno také napojení na DámeJídlo a Storyous.
Chceme dát zákazníkům možnost platit věrnostními body, jak na to?
Za objednávky zákazníci sbírají body, které se jim sčítají na profilu. Tyto body se přepočítávají na koruny a při dostatečném počtu s nimi lze zaplatit objednávku nebo její část.
Pro zaplacení body se do sekce Platba v košíku propíše Platba body jako další z platebních metod.
Můžeme si nastavit různou dostupnost a ceny rozvozu?
V administraci lze rozdělit obsluhovanou oblast na několik zón rozvozu, kdy každé zóně lze nastavit vlastní možnost rozvozu, případně jeho cena.
Lze tak upravovat ceny rozvozu například oblastem s nižším počtem objednávek, přidávat omezení minimálního možného počtu objednaného jídla a podobně.
Potřebujeme, aby systém vždy rozpoznal přesnou adresu. Jak na to?
Pro práci s oblastmi rozvozu, které jsou napojené na Mapy Google, bylo nutné verifikovat i adresy skrze Mapy Google, aby se správně spárovaly s oblastí rozvozu. Poměrně náročná implementace dala našemu týmu programátorů zabrat, ale po vyladění detailů za pomoci klienta systém funguje tak, jak má, a adresy se propisují zcela přesně.
Jak získat zpětnou vazbu od zákazníků?
Zpětná vazba je důležitá a pizzerie si na spokojenosti zákazníků zakládá. Speciální proto byla i implemetace hodnocení objednávek. Zákazníkům přijdou po určité době od vyřízení objednávky dotazníky spokojenosti, na základě kterých se do administrace propisuje hodnocení jídla, kurýra, čas doručení i případný slovní komentář zákazníka.
Pizzerie tak může pružně reagovat na přání a připomínky klientů.
Jak hodnotí projekt náš Tomáš?
E-shop Pizza Don Corleone hodnotím jako velmi zdařilý a pěkný projekt. S klientem se jednalo vždy velmi příjemně a rychle. Podcenili jsme sice v týmu napojení na systémy třetích stran, ale po úpravách a připomínkách, které jsme s pomocí klienta doladili, se nám podařilo spustit plně funkční a přehledný e-shop s řadou vychytávek. Rozhodně se těšíme na další spolupráci.
Tomáš Frydrych, vedoucí projektu
Podívejte se na stránky projektu
Jsme tady pro vás
Pojďme nakopnout váš projekt.