Případová studie

Pizza Don Corleone

Moderní design, jednoduché objednání, konfigurátor ingrediencí navíc a automatický tisk účtenek. Jak jsme pomohli oblíbené ostravské pizzerii s novým webem?

+ 11 % návštěv
+ 12 % konverzí
- 7 % délka doby objednání
mouse

Jaký byl náš cíl?

Kolik bylo na projekt času a jak jsme postupovali?

Předimplementační analýza Konzultace zaslaných grafických návrhů Implemetace základního e-shopu Tvorba konfigurátoru ingrediencí Implementace úprav na míru Testování e-shopu Ladění připomínek s klientem a finální spuštění
400 hodin celkem

Čeho jsme dosáhli?

+ 11 % návštěv
+ 12 % konverzí
+ 34 % cílených klíčových slov v přirozeném vyhledávání
- 7 % délka doby objednání

S čím jsme klientovi pomohli?

screen

Budou si moci zákazníci přidat ingredience navíc?

Vytvořili jsme moderní konfigurátor přidaných ingrediencí, díky kterému si mohou zákazníci navolit individuální přísady nejen na pizze, a objednat tak velmi jednoduše přesně to, co chtějí.

V administraci webu lze vytvářet přehledné skupiny ingrediencí a přímo do nich řadit ingredience, které tak lze jednoduše využívat například v konfigurátoru pizzy, burgeru, těstovin a dalších jídel.

detail před
detail po
screen

Je možné automatizovat a zrychlit tisk účtenek?

Implementovali jsme funkci, díky které se pizzerii tisknou automaticky účtenky na pokladně přímo v kuchyni přesně dle objednávek.

Tisk účtenek probíhá zcela automaticky, účtenka obsahuje vše potřebné pro kuchaře, kurýry i zákazníky.

screen

Potřebujeme napojit systémy pro rozvozce a pokladnu, půjde to?

Realizovali jsme napojení na systémy třetích stran, například na systém OrderLord, který pomáhá s managementem objednávek kurýrům. Do systému odesíláme informace o objednávce, v OrderLord si objednávku zpracují rozvozci. Po jejím zpracování pak dále e-shop rozesílá notifikační e-maily a SMS zprávy klientům. Tyto e-maily a zprávy lze upravovat přímo v administraci e-shopu.

V budoucnu je plánováno také napojení na DámeJídlo a Storyous.

screen

Chceme dát zákazníkům možnost platit věrnostními body, jak na to?

Za objednávky zákazníci sbírají body, které se jim sčítají na profilu. Tyto body se přepočítávají na koruny a při dostatečném počtu s nimi lze zaplatit objednávku nebo její část.

Pro zaplacení body se do sekce Platba v košíku propíše Platba body jako další z platebních metod.

screen

Můžeme si nastavit různou dostupnost a ceny rozvozu?

V administraci lze rozdělit obsluhovanou oblast na několik zón rozvozu, kdy každé zóně lze nastavit vlastní možnost rozvozu, případně jeho cena.

Lze tak upravovat ceny rozvozu například oblastem s nižším počtem objednávek, přidávat omezení minimálního možného počtu objednaného jídla a podobně.

screen

Potřebujeme, aby systém vždy rozpoznal přesnou adresu. Jak na to?

Pro práci s oblastmi rozvozu, které jsou napojené na Mapy Google, bylo nutné verifikovat i adresy skrze Mapy Google, aby se správně spárovaly s oblastí rozvozu. Poměrně náročná implementace dala našemu týmu programátorů zabrat, ale po vyladění detailů za pomoci klienta systém funguje tak, jak má, a adresy se propisují zcela přesně.

screen

Jak získat zpětnou vazbu od zákazníků?

Zpětná vazba je důležitá a pizzerie si na spokojenosti zákazníků zakládá. Speciální proto byla i implemetace hodnocení objednávek. Zákazníkům přijdou po určité době od vyřízení objednávky dotazníky spokojenosti, na základě kterých se do administrace propisuje hodnocení jídla, kurýra, čas doručení i případný slovní komentář zákazníka.

Pizzerie tak může pružně reagovat na přání a připomínky klientů.

Jak hodnotí projekt náš Tomáš?

E-shop Pizza Don Corleone hodnotím jako velmi zdařilý a pěkný projekt. S klientem se jednalo vždy velmi příjemně a rychle. Podcenili jsme sice v týmu napojení na systémy třetích stran, ale po úpravách a připomínkách, které jsme s pomocí klienta doladili, se nám podařilo spustit plně funkční a přehledný e-shop s řadou vychytávek. Rozhodně se těšíme na další spolupráci.

Tomáš Frydrych, vedoucí projektu

Podívejte se na stránky projektu

Jsme tady pro vás

Pojďme nakopnout váš projekt.

Čekáme na vaši zprávu

Podmínky zpracování osobních údajů
* povinné položky

Co o nás řikají klienti?

reference
Andrea Kúdelová kzaluzie.cz
Společnost Poski pro nás zpracovala už několik web stránek. Spolupracujeme i v oblasti on-line marketingu. Vzhledem k našim bohatým zkušenostem s jinými dodavateli webových a on-line marketingových služeb mohu jen doporučit. V Poski totiž najdete vše pod jednou střechou. Poměrně mladý tým příjemně naladěných lidí je něco, co vzájemnou spolupráci povýší na příjemný zážitek. Za K-systém mohu vyslouvit pouze spokojenost.
reference
Robin Folta lepidla-online.cz
Obrátili jsme se na Poski.com protože jsme potřebovali vytvořit fungující a moderní eshop na prodej lepidel a tmelů. Musím říct, že jsem s prací Poski.com velmi spokojen, jelikož nám vyrobili eshop na míru, ale také se postarali o marketing, díky kterému se eshopu velmi daří.
reference
Jiří Štauber promatic.cz
S Poski.com spolupracuji již opravdu dlouhou dobu a jak to bývá, každá spolupráce obnáší drobné zádrhele, ale práce a výstupy společnosti Poski.com je velice kvalitní a jsem nadmíru spokojen.
reference
Dušan Hlaváček wallstone.cz
Velmi nás těší, že se povedlo takto snížit cenu za konverzi. Díky tomu jsme ušetřili nemalou finanční částku. Jsem velmi rád a přeji Poski.com mnoho dalších spokojených klientů, stejně jako jsme my.
reference
Václav Albl bazeny.cz
Práci nám značně ulehčuje integrace s naším CRM, ze kterého pravidelně přebíráme údaje o produktech i jejich přílohy, můžeme si prohlédnout výsledek a teprve po kontrole změny zveřejníme zákazníkům. Snadno tak nabídneme zákazníkovi vždy to nejužitečnější příslušenství k zakupovanému produktu. Objednávky se nám naopak propisují zpět se započítanými všemi slevami, které zákazník u nás využil.
reference
Miloš Hanousek himalyo.cz
Nejen, že e-shop automaticky řeší přenášení objednávek do našeho ERP systému, ale také zvládá řešení ceníků, provizí a smluv s našimi partnery, kteří produkty Himalyo prodávají ve svých maloobchodních sítích. E-shop také nabízí rovnou při nákupu nejvhodnější dopravu i pro nadrozměrné zásilky, včetně odeslání do zahraničí. Postupně se nám tak podařilo začít online prodej na Slovensku, v Německu a v Polsku.
reference
Tomáš Petruška zaluzie24.eu
Žaluzie24 jsou internetovým obchodem, který nám v Poski.com vyrobili na míru přesně podle našich požadavků. Na Poski si ceníme 100 % podpory a profesionálního týmu, který nám vždy ochotně pomůže a poradí.
Nahoru