Co to je? K čemu to slouží?
OrderLord představuje kompletní řešení pro provozovatele a majitele gastronomických zařízení. Disponuje velice jednoduchým intuitivním ovládáním, pomocí kterého budete mít přehled nad provozem, sklady i personálem. Vše lze spravovat online odkudkoliv. Protože se mezi naše klienty řadí také majitelé pizzerií a restaurací, připravili jsme si pro vás jednoduché napojení Clevera na tento pokladní systém OrderLord kombinovaný s aktuálně asi nejlepším řešením správy rozvozů.
Jak to funguje v Cleveru
Majitelé a provozovatelé restaurací a pizzerií sice mají v dané kamenné provozovně pokladní systém, ale obzvlášť v případě pizzerií a následného rozvozu je potřeba mít velmi dobře propracovaný plán jízd rozvozu. K čemuž slouží perfektně pokladní systém OrderLord kombinovaný s velmi propracovaným algoritmem na správu rozvozů - nemusíte již tedy složitě plánovat kdy a komu co rozvést, aby to dávalo ekonomický i časový smysl, nýbrž OrderLord to již udělá za vás. K tomu je ale potřeba napojení na váš web.
A na to vše jsme již mysleli za vás, takže pokud budete mít web u nás, tak již pro vás máme předpřipravenou implementaci na pokladní systém OrderLord, aby se vám veškeré online objednávky okamžitě zobrazovaly také ve vašem pokladním systému na pobočce a aby vám systém automaticky vyhodnocoval ty nejefektivnější plány cest rozvozů. Integrace probíhá standardně přes API, kdy do administrace svého webu pouze zadáte údaje ze svého OrderLord (standardně API klíč a heslo) a napojení je hotové. Žádné další složité kódování apod. Vše je již pro vás připraveno.
Jak to pomáhá - největší přínosy této integrace
Již žádné plánování rozvozů. Efektivita plánování cest. Rychlejší doručení. Přehled. Kontrola. Tato sousloví jsou asi nejlepší charakteristikou, čeho tímto napojením dosáhnete. Již si nebudete muset psát někde bokem objednávky, které přijdou online k těm, které si zákazníci objednávají v restauraci či pizzerii. Budete mít najednou kompletní přehled nad svými objednávkami, tržbami, zásobami zboží. Díky tomuto přehledu budete schopni připravit své objednávky rychleji a o tento ušetřený čas dostane zákazník rychleji své objednané jídlo - navíc s propracovaným algoritmem plánu cest. To povede k vyšší spokojenosti zákazníků, lepšímu hodnocení a k vyšší pravděpodobnosti, že si tyto zákazníky u sebe udržíte po delší dobu.
Máte zájem? Vydejme se na společnou cestu za lepšími čísly. Obraťte se na nás ještě dnes v přiloženém formuláři níže.
Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!
Váš tým Clevero
Technická podpora chytrého řešení Clevero
Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00
597 317 061, podpora@poski.com