E-shop s napojením na platební bránu GoPay

Přemýšlíte, jaké způsoby plateb svým zákazníkům doporučit? Určitě znáte platební bránu GoPay. V Cleveru jsme na napojení na GoPay připraveni.

mouse

Automatické napojení

Nemusíte nic
exportovat ručně.

Zvýšení produktivity

Vše běží automaticky a vy se
můžete věnovat tomu, co je
opravdu důležité.

Uživatelská přívětivost

Příjemnější nákupní
zážitek pro vaše zákazníky.

Co to je? K čemu to slouží?

Žádný e-shop se v dnešní době neobejde bez napojení na platební bránu. Podle údajů České e-commerce byly platby na českém trhu za rok 2022 rozdělené následným způsobem viz screen níže. Formu platby online kartou zákazníci používají v 29 % - byla by tedy velká škoda o toto procento nakupujících přijít. Proto je zde platební brána GoPay, pro kterou jsme připravili snadné napojení do našeho chytrého e-shopu Clevera.

 

 

Jak to funguje v Cleveru

Aby došlo ke správnému propojení platební brány GoPay s Cleverem, je nejprve potřeba si vyřídit spolupráci s GoPay platební bránou. Dohodnete si podmínky spolupráce a jakmile budete mít podepsanou spolupráci, dostanete unikátní GoID - číslo přiřazené bránou GoPay, ClientID - unikátní ID číslo a k tomu speciální komunikační heslo - ClientSecret. Tyto údaje slouží právě ke správné integraci platební brány na e-shop. V administraci Clevera zkopírujete GoID číslo, ClientID číslo a komunikační heslo (ClientSecret) a tím je platební brána integrována. Výhodou Clevera je, že lze najednou v jedné administraci mít propojené GoPay pro více e-shopů a více měn viz screen níže.

 

 

Jak to pomáhá - největší přínosy této integrace

Každý e-shopař chce ukousnout co největší koláč z podílu trhu. Z údajů výše by byla veliká škoda zákazníkům neposkytnout luxus a pohodlí v podobě možnosti placení online kartou. Ba co luxus, v dnešní době je to již v podstatě nedílná součást téměř každého e-shopu. Platební brána si sice z každé transakce vezme svůj procentuální podíl (v nízkých jednotkách či desetinách Kč), ale zase máte jako e-shopař ihned přehled o tom, zdali je objednávka zaplacená či nikoliv. A oproti dobírce, kdy si občas zákazníci svou zásilku nevyzvednou nebo při platbě převodem - který zákazníci bohužel také občas neuskuteční, máte opravdu ihned jistotu, že je objednávka zaplacena a může být expedována. Administrace Clevera slouží v rámci GoPay jako propojení s platební bránou, veškerý přehled a vyúčtování si provádíte sami v rámci rozhraní GoPay. V Cleveru si lze ještě nastavit cenu za tuto platbu. Někteří e-shopaři si účtují symbolické poplatky např. ve výši 3 - 5 Kč, aby jim to pokrylo transakční poplatky za platební bránu, ale to již necháme na vašem vlastním uvážení.

 

 

Máte zájem? Vydejme se na společnou cestu za lepšími čísly. Obraťte se na nás ještě dnes v přiloženém formuláři níže.

 

 

Děkujeme za projevenou důvěru, přejeme Vám hodně spokojených zákazníků a ať se daří!

 

Váš tým Clevero

Technická podpora chytrého řešení Clevero

Jsme tu pro vás: Po - Pá 8:00 - 17:00

597 317 061, podpora@poski.com

Chcete skvělý e-shop? Napsat nám zprávu je první krok. Další je na nás.

Podmínky zpracování osobních údajů
* povinné položky
Nahoru